شایان بهترین هدیه خدا

یادداشتهای روزانه مامان شایان

شایان بهترین هدیه خدا

یادداشتهای روزانه مامان شایان

گاو نر نتواند و مرد کهن!

 

اول از همه دوست دارم باز هم فرا رسیدن سال جدید رو بهتون تبریک بگم . 

 نمیدونم سال ۸۷ رو چطور گذروندین، راضی بودین یا نه، اما پیشگویی میکنن که سال گاو یعنی همین سال ۸۸ که واردش شدیم، سال دلچسب و آرومی نخواهد بود Smiley Picking A Fightو اتفاق های غیر منتظره ای رخ خواهد داد که با پیش بینی های اقتصاد دونهای داخلی ما هم جور جوره، گرچه اغلب ما گاو رو یک موجود پر منفعت و روزی ده و دوست داشتنی میدونیم ... ظاهرا به جای کارگشایی این جناب گاو نر فقط قصد جفتک پرانی دارن!

   پیش بینی وضعیت جهانی در سال ۲۰۰۹.  

(اولین جفتک ها رو ظاهرا تیم ملی و آقای علی دایی نوش جان فرمودند. )  

در جایی از این پیشگویی اومده که خیلی ها به فکر شروع زندگی جدید خواهند بود .Boy Delivering Flowers.. فکر کنم راسته چون ما که قراره امسال ۶ تا عروسی توی دوست و فامیل داشته باشیم... 

Emoticon

در هر حال آرزو میکنم دچار مریضی و بلا و مصیبت و تنگ دستی و رکود نشید.  

دعای تحویل سال رو خیلی دوست دارم و فکر میکنم جامع ترین دعایی هست که در این لحظه روحانی میشه کرد میدونم خیلی از شما هم مثل من بی اختیار گریتون گرفته Whimpering... 

من توی روزهای آخر و ساعتهای شروع هر سال دلشوره دارم اما همین که بازار مهمونیها و دید و بازدید عید داغ میشه کم کم فراموشم میشه و بعدش هم که کار و کار و روزمرگی های پی در پی.   

چه خوبه هر وقت که به یاد خدا افتادیم دعای تحویل سال رو هم با خودمون تکرار کنیم. 

نظرات 3 + ارسال نظر
فرنوش سه‌شنبه 11 فروردین 1388 ساعت 03:05 http://www.ehsasat.com

سلام .فرنوش هستم از وبسایت احساسات دات کام ! اگه عزیزی رو دارین که می خواین صداتونو به گوشش برسونید بیاید سایت ما . در ضمن می تونید به گمشده هاتون از سایت ما پیام بدین . برای وبلاگتون هم ابزار های جدید و بی همتا آماده کردیم . قربان شما - فرنوش

حتما

فرشته سه‌شنبه 11 فروردین 1388 ساعت 04:27 http://freshblog.blogsky.com

ندای عزیز سال جدید رو به شما و بهزاد و شایان خان تبریک می گم امیدوارم سال خوب و خوشی رو داشته باشین و امیدوارم که اقتصاددانان اشتباه کرده باشن وگرنه که خیلی بد می شه!

تشبیحت به جفتک پرانی گاو رو خیلی دوست داشتم قشنگ بود... علی دایی هم حقش بود.

فرشته جان
جا داره اینجا هم برای بار دیگه سال نو رو به تو و احسان عزیز تبریک بگم
موفق و در امان باشید

بهزاد سه‌شنبه 11 فروردین 1388 ساعت 12:18

سلام

امیدوارم امسال فقط اتفتقهای خوب پیش بیاد و خودمون هم تلاش کنیم گرفتار روزمرگی نشیم.

سلام
من هم امیدوارم امسال بتونی به برنامه هات خیلی خوب برسی و اتفاقهای خوبی برات بیوفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد