شایان بهترین هدیه خدا

یادداشتهای روزانه مامان شایان

شایان بهترین هدیه خدا

یادداشتهای روزانه مامان شایان

میخچه

تنها راه درمان میخچه، طبق تجربه من، فقط و فقط کشیدن سنگ پای قزوینی بر روی محل میخچه است و بس. 

من همه راه های درمان را برای رفع میخچه انگشت پام استفاده کردم ولی باید بگم راحت ترین و ارزان ترین راه همین  سنگ پای قزوینی است و بدون بازگشت هم هست البته یادتون باشه به طور مداوم به کف پای خود سنگ پا بکشید.  

شایان به دبیرستان میرود!

یک ماه میشه که شایان جونی به گفته خودش داره میره دبیرستان خدمات وبلاگ نویسان جوان , قالب وبلاگ               www.bahar-20.com  

از شنبه تا چهارشنبه هر روز یه کارگاه آموزشی داره (دانش،بازی ورزش،خلاقیت،قصه خوانی و چی خوبه چی بده). بدک نیست و قراره از ماه آینده کتاب هم داشته باشن، حداقل اینجوری میفهمم هر روز چی یادگرفته و خودم هم میتونم باهاش تکرار کنم. اما در مورد بعضی از کارگاه ها که کتاب ندارن ، باید منتظر گزارش کارش باشم. از خودش که سوال میکنم هیچی بروز نمیده خدمات وبلاگ نویسان جوان               www.bahar22.com  

 لوبیا فردا زود بیا  اولین جمله ای بود که شایان جونم در ۱ سالگی گفت و اولین شعرهایی که با علاقه خودش و بدون دخالت من ( از طریق سی دی آموزش ترافیک عمو پورنگ) ماه گذشته از بر کردخدمات وبلاگ نویسان جوان               www.bahar22.com

چراغ راهنمایی (18 مصرع) 

آقای راننده (۲۰ مصرع) 

همیار پلیس (13 جمله)

آقای موتور سوار 

خدمات وبلاگ نویسان جوان , قالب وبلاگ               www.bahar-20.com 

تا 10 میشمره  

تا 5 انگلیسی 

اشکال دایره مثلث بیضی مربع را تشخیص میده 

الف و ب را یادگرفته و میتونه آب و بابا بنویسه  

(البته باید اعتراف کنم که در یاد دادن حروف و اعداد به شایان کمی تنبلی و تاخیر کردم) 

 

سی دی های آموزش زبان انگلیسی براش گرفتیم که خیلی دوست داره  

عاشق کارهای عملی و تعمیراته (کار با ابزار) 

خیلی کنجکاوه و بعضی وقتها سوالهای عجیبی میپرسه مثلا  

" چرا جیش میکنیم؟" "  چرا جیش مثل آب میمونه؟"  خدمات وبلاگ نویسان جوان               www.bahar22.com

حتی سوالهای آموزشی تربیتی :

مثلا یه  روز بمن گفت" این درسته که منو دعوا میکنی بعدش میگی شایان جون عزیزم؟؟!!!!!!!!" 

                                       من هم میمونم که چی بگمخدمات وبلاگ نویسان جوان               www.bahar22.comخدمات وبلاگ نویسان جوان               www.bahar22.com

آرزوهای پاییزه

هوا  کم کم داره سرد میشه ( خب نا سلامتی پاییزه دیگه) ، ایشالله دلامون نسبت به هم سرد  نشه. 

 ابر های سیاه آسمونو پوشونده، ایشالله آسمون دلامون آفتابی باشه  

چند روزیه که بارون میاد، خدا کنه از هیچ چشمی بارون غم نباره مخصوصا از چشم بچه ها                                      

                                       خدمات وبلاگ نویسان جوان , قالب وبلاگ               www.bahar-20.comخدمات وبلاگ نویسان جوان , قالب وبلاگ               www.bahar-20.com