شایان بهترین هدیه خدا

یادداشتهای روزانه مامان شایان

شایان بهترین هدیه خدا

یادداشتهای روزانه مامان شایان

میخچه

تنها راه درمان میخچه، طبق تجربه من، فقط و فقط کشیدن سنگ پای قزوینی بر روی محل میخچه است و بس. 

من همه راه های درمان را برای رفع میخچه انگشت پام استفاده کردم ولی باید بگم راحت ترین و ارزان ترین راه همین  سنگ پای قزوینی است و بدون بازگشت هم هست البته یادتون باشه به طور مداوم به کف پای خود سنگ پا بکشید.  

نظرات 3 + ارسال نظر
بهزاد یکشنبه 23 آبان 1389 ساعت 22:22

باید پیشنهاد بدم از این به بعد تو داروخانه ها عرضه بشه. فکر کنم فقط تو شهروند دیدم.

شایان یکی یه دونه سه‌شنبه 3 اسفند 1389 ساعت 10:54 http://shayanbaba.persianblog.ir

سلام وبلاگ پسرتون خیلی قشنگه . مطلب متونع و جالبی هم داشتید فقط در صورت امکان بگیید چطوری سن شایان تو این قسمت نظر سنجی هم اومده ؟
اسم پسر من هم شایان و از پسر شمال چند ماهی بزرگتره خوشحال میشم به وبلاگش سر بزنید.
در ضمن من شما رو لینک کردم شما هم اگر دوست داشتید شایان یکی یه دونه رو لینک کنید

از شما و نظرتون متشکرم و برای شایان کوچولوی شما آرزوی سلامتی و شادمانی همیشگی میکنم.

شایان یکی یه دونه سه‌شنبه 3 اسفند 1389 ساعت 10:55

راستس بن بن بن استفاده کنید خیلی عالیه من برای شایان دو سری اول و دوم رو گرفتم کلی یاد گرفته
بابای شایان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد