شایان بهترین هدیه خدا

یادداشتهای روزانه مامان شایان

شایان بهترین هدیه خدا

یادداشتهای روزانه مامان شایان

بازگشت خسروی خوبان

  

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

قسمت اول سریال شیخ بهایی رو از دست دادم ولی هر هفته حول و حوش ساعت ۹ سعی میکنم روی کانال دو باشم و این سریال رو دنبال کنم... اگه اگه آقای خونه بذارن (چون با یکی از کانالها که همین ساعت فیلم پخش میکنه تداخل داره).... 

این سریال رو از چند جهت دوست دارم اول اینکه هنرپیشه فقید و محبوبم توش بازی میکنه، خسرو شکیبایی و بازیگرهای دیگه ای که دوست دارم مثل دانیال حکیمی، کارگردانش شهرام اسدی که همه ما فیلم روز واقعه ی اونو تحسین میکنیم. از طرفی فکر میکنم کار خوبی باید از آب در اومده باشه. دلیل دیگه اینکه در ژانر تاریخیه و من طرفدار فیلمهای تاریخی هستم که معمولا جزو پر خرجترین ها، جنجالیترین ها و ماندگارترین هستن.  

وقتی چند مطلب در مورد شیخ بهایی خوندم واقعا موندم متحیر که واقعا چه عجوبه ای بوده این دانشمند متولد لبنان و با اصل و نسب همدانی.   

شدیدا پیشنهاد میکنم برای اینکه با شاهکارهای این دانشمند بیشتر آشنا بشین اینجا کلیک کنید، آقا جلال در وبلاگ خود با عنوان دنیایی بی جواب (در پیوند های خودم هست) در پستهای ۹۶ و ۹۷  به شما میگه. 

 

چه حیف که خسرو شکیبایی زنده نیست تا حاصل کارش را در سالی که به نام شیخ بهایی از جانب یونسکو معرفی شده، ببینه! 

 و خوشا به حالش که در مدت حیاتش طرفداران زیادی داشت، آثار زیبایی رو با سبک خودش خلق کرد، بعد از مرگش هم تا سالیان، عده ی زیادی به یادش میارن و خدا بیامرزی میگن. 

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
بهزاد چهارشنبه 25 دی 1387 ساعت 20:50

البته در اینکه شیخ بهایی آدم بزرگی بوده شکی نیست. ولی من فکر میکنم تو این سریال در مورد شیخ بهایی تا حدی هم داره بزرگ نمایی میشه.
مثلا تا همین جاش که تو سریال نشون دادن احتمالا تو بچگی خاصیت اشتعال پذیری گاز متان که از مرداب خارج میشه رو متوجه شده ولی اون سیستم لوله کشی این گاز با ساقه های نی و روشن کردن اون تپه ها با اون کیفیت که تو فیلم نشون داده شد به نظر واقعی نمیاد.

اگه انتقادت به کیفیت و میزان روشنایی ایجاد شده برمیگرده به مسایل فیلمبرداری و فیلم سازی برمیگرده .اما در مورد خودش شک دارم لینکی رو که گذاشتم یعنی پستهای 26 و 27 آقا جلال رو دیده باشی؟

شادی پنج‌شنبه 26 دی 1387 ساعت 01:58 http://monnom.blogfa.com

سلام عزیزم. منویی که می خواستی گذاشتم. جواب زیر کامنتته. یه دوری هم تو وبلاگ من و بقیه وبلاگار آشگزی بزنی بد نیست ایده می گیری. منم با خوشوقتی لینکت کردم.

شادی جان منوی خوبی پیشنهاد دادی .
از نتیجه خبرت میکنم

جعفر پنج‌شنبه 26 دی 1387 ساعت 09:08 http://jafaraghaahmadi.blogfa.com

سلام
با کمال افتخار لینکتان کردم
برایتان آرزوی موفقیت میکنم.

ثریا پنج‌شنبه 26 دی 1387 ساعت 12:44

سلام خوبین؟ شرمنده که من لینکمو ندیدم آخه من خودم خیلی دوست داشتم لینک شما رو داشته باشم اما فکر کردم شما دوست ندارید که با هم در ارتباط باشیم اما خوشحالم که منو لایق دونستید . امیدوارم همیشه لحظات خوبی داشته باشید . ارادتمند: ثریا

دوشمنت شرمنده عزیزم
فکرشو نکن

من شنبه 28 دی 1387 ساعت 03:29 http://man7.blogsky.com

آه خسرو خوبان............
شکیبائی.....بغض امانم نمی دهد.
-----------
موفق باشین.

مصی شنبه 28 دی 1387 ساعت 10:17

ندا جون نگفتی جای من خالی که بیام واستون تعریف کنم.
یادش بخیر.یانگوم -مین جانگو -آه ه ه ه

آره واقعا،
یاد روزهای شنبه بخیر ؛ نقاشی های مین شاسگوول روی تابلو یادته :)
اما یه جاهاییشو سانسور میکردیا خودمونیم............

سلام.
وبلاگتون رو دیدیم. نسبتا خوب بود.
از سایت ما هم در صورت تمایل بازدید کنید.

با سپاس
انجمن متخصصان الکترونیک ایران

حمید دوشنبه 30 دی 1387 ساعت 11:35

سلام به دختر خاله گلم ندای عزیز
وقتی سایتت رو دیدم حس عجیبی اومد سراغم ازخاطرات خوب بچگی گرفته تا دلتنگیهایی که فراموششون کرده بودم تا خاطره اون سالی که اومدیم قزوین منزل شما،الان دارم این سوال رو از خودم میپرسم که خوبه که بزرگ شدیم یا ای کاش تو حال و هوای بچگی میموندیم و هیچوقتم بزرگ نمیشدیم !!!
من که از کودک درونم حسابی مواظبت میکنم که یه وقت بزرگ نشه چون اگه اونم بزرگ بشه دیگه کسی نمیمونه که خاطرات بچگیمو گاهی به یادم بیاره و حس دلپذیر شیطنتها و تنبیهات رو واسم زنده کنه.
در ضمن با اینکه چند روز گذشته (( تولدت مبارک )) متولدین دی خیلی خوبن چه زن چه مرد من که دوسشون دارم.
ولی واقعا یاد بچگیهامون بخیر...
حمید پسر عمه سیمین

سلام حمید جان
ممنون از پیغامت
این خود ما هستیم که باید سعی کنیم کودک درونمونو زنده و سرحال نگه داریم
به هر حال زمان در گذره و باید هم حال رو دریافت و هم از آینده غافل نبود
آینده در دست شما جوونها ست
من و بهزاد خوشحال میشیم یه سری بهمون بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد