شایان بهترین هدیه خدا

یادداشتهای روزانه مامان شایان

شایان بهترین هدیه خدا

یادداشتهای روزانه مامان شایان

مدلی زیبا برای نامزدی / پاتختی

نظرات 7 + ارسال نظر
بهزاد چهارشنبه 11 دی 1387 ساعت 12:57


مدل زیبا یا مدل لباس زیبا !

:)

ثریا جمعه 13 دی 1387 ساعت 10:36 http://s1921.blogsky.com

سلام . خوبین ؟ خیلی ممنونم که بهم سر زدین و ممنون از تبریکتون . راستش من هنوز مدل لباس رو نتونستم ببینم آخه باز نکرد اما در اولین فرصت دوباره میام . اگه مایل باشید با هم تبادل لینک کنیم . من لینک شما رو می ذارم و خوشحالم از اشنایی با شما .

سلام
مرسی.
فکر کنم به خاطر اینکه حجمش زیاده و احتمالا اینترنتت کنده نتوسنی ببینی.
عکس رو کوچیک میکنم و دوباره آپ میکنم.
لینکت رو هم ثبت کردم.
ممنون. موفق باشی

مونا شنبه 14 دی 1387 ساعت 15:17

مدل لباس واقعا بی نظیر بود
سبب خیر شدی مدت ها یکی از دوستام دنبال مدل لباس شیک می گشت با دیدن این مدل خیلی خوشحال شد.
خیلی خوب کاری کردی که این قسمت را گذاشتی

خواهش میکنم
مبارکا باشه

مریم دوشنبه 23 دی 1387 ساعت 10:22 http://melodii.blogsky.com

ندا جون من یادم رفت در پست بالایی آدرسمو بزارم
می بوسمت بای

ممنون که بهم سر میزنی
منم میبوسمت

سارا سه‌شنبه 24 دی 1387 ساعت 19:32

من که کف کردم اگه یه روز بخوام عروس بشم دوست دارم لباسم این جوری باشه

ایییییییییییشششششششششششالله

گلسا سه‌شنبه 24 فروردین 1389 ساعت 14:02

از مدل لباس خیلی خوشم اومد ولی حیف که نمائی از جلو نداشتین اگه ممکنه برام بذارین
ممنون

پارمیدا پنج‌شنبه 3 تیر 1389 ساعت 13:59

واقعآ زیبا بود. مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد