شایان بهترین هدیه خدا

یادداشتهای روزانه مامان شایان

شایان بهترین هدیه خدا

یادداشتهای روزانه مامان شایان

جیر

دو روزی هست که شایان سرماخوردگی ویروسی گرفته و خیلی سرفه میکنه . 

اینجور وقتها اشتهای چندانی به غذا نداره و کار منو سخت میکنه چون اصلا نمی ذاره بهش شربت بدم ....سعی کردم بریزمش تو ی آب میوش ولی وقتی فهمیده طعم آب میوه تغییر کرده وانگار کاسه ای زیر نیم کاسس دیگه به این راحتی ها آب میوه هم نمی خوره اما خود میوه رو خوب میخوره..همیشه به خوردن میوه بیشتر از غذا علاقه نشون میده که البته خودش خیلی خوبه. 

برای شایان 4 نوع بیشتر میوه نداریم ......ا =انگور....جیب =سیب...مووج=موز ... به بقیه میوه ها هم میگه ایوو  

 دیروز هر وقت میگفتم ...یبا به به... میگفت ....نه....جیر....خلاصه فقط شیر خوب خورد ...  

آش ساده ای که براش درست کرده بودم خودم مجبور شدم بخورم 

مثلا شربتهایی که میخوره قراره خواب آور هم باشه ولی فکر کنم الکیه .... ساعت یازده و نیم اراده کرد نون با ادل(عسل) و البته جیر بخوره وساعت 12شب با زور خوابید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد