شایان بهترین هدیه خدا

یادداشتهای روزانه مامان شایان

شایان بهترین هدیه خدا

یادداشتهای روزانه مامان شایان

افتتاحیه

امروز بالاخره طلسمشو شکوندم، خیلی آروم و بی سروصدا ، کسی دورو برم نیست تا برام صوت بزنه، روبان قرمزی هم در کار نیست تا قیچیش کنم... ولی خیلی خوشحالم. خیلی وقت بود که دلم می خواست وبلاگی داشته باشم تا بتونم توش از خاطراتم از احساساتم از شایانم ،حوادث تلخ و شیرین زندگی، از مطالبی که خوندم و جمع کردم و ممکنه به درد بقیه بخوره... بنویسم. 

نا گفته نمونه اگه تشویق همسرم نبود شاید به زودی این اتفاق نمی افتاد. 

خیلی دوست دارم شما دوستان خوبم منو تنها نذارید و برام مطلب بگذاید، نظر بدبد، ایده بدبد و مشوقم باشید. 

همونطور که میبینید اولین مطلب تحت عنوان سلامتیه چون آرزوی همیشگی من یعنی اولین آرزویی که همیشه از خدا دارم سلامت موندن و سلامت بودنه . 

 

 پس سلامت باشید و  پیروز ....تا بعد

نظرات 4 + ارسال نظر
بهزاد چهارشنبه 29 آبان 1387 ساعت 15:34

سلام

خیلی خوب مینویسی.

:-)

سلام
خواهشمندم.
خوبی از خودتونه

مسناو چهارشنبه 29 آبان 1387 ساعت 15:44 http://www.masnav-a.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ خوبی داری یه سری هم به ما بزن
منتظر نظر شما هستم
بای

سلام و متشکر
حتما

احسان چهارشنبه 29 آبان 1387 ساعت 17:33 http://nagofteh-ha.blogsky.com

سلام .... به به . مبارکا باشه ایشالله... امیدوارم هر چه زودتر وبلاگت قالب کلی خودش رو پیدا کنه و به اون چیزی که می خوای برسی.

موفق باشی.

سلام،
مرسی که به من سر زدی.
و ممنون از نظرت.
نمی دونم چه وقت میتونم به قالب مورد علاقم برسم ، اگه کمی آهسته است ولی سعی میکنم پیوسته باشه.

navid.dadash.daei.dada... شنبه 9 آذر 1387 ساعت 14:36 http://-----

salam
eyval abjie khodam
tabrik be wbloge jalebet
eishala hamishe too zendegi va kar o hamechi movafagh bashi
maram 2a kon . mar naha- ma

سلام داداشی،
ایشالله تو هم موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد